13 Ocak 2008

....

basimin agrisinin sebebi gozlerimden akmasini engelledigim gozyaslarim mi?

etraf yarim kalmis sayfalarla dolu cizilmeyi bekleyen layout paperlar sinirsiz hayalgucu ile bulusmayi bekleye harfler fotograflar...

bir suru kitaplar okunmak icin bekliyorlar elim ise hic gitmiyor oralara kendimi kandiriyormusum gibi geliyor... alip alip koymak
bir iki bolum okyup bir kenaara atip bir digerine gecmek belki bu nedenle kafam hep bulanik herseyden biraz biraz ala ala toparlayamiyorum hayatimin hersey boluk porcuk parcalanmis etrafimdaki hersey yarim

hafif bir rahatlama bir iki damla gozyasi...

herseyi birakmak bir anda iki cift laf etme hevesi ile sanal da olsa insan sicakligini hissetmek ugruna ama tamamlanmiyor ki bosluk puzzle lar eksik cikmiyor goruntu olusmuyor ki kafamda sicaklik tenime degmeden siyrip geciyor bosluga

uyku gerek bas agrima sebeb olan akıtmamakta direttigim gozyaslarima bir teselli belki uyku gerek huzuru bulmak icin ya da huzurlu ama bos bir alanda huzursuzlugu yaratmayi cabaliyormusum hissini kazanmami unutturmak icin uyku gerek...

aldirmam ben dedigime bakmayin, ben yuzeyselligi sevmem dedigime de bakmayin. aynadaki selulitlerden hic hoslanmiyorum aslinda onlar peki neyin etkisi tepkisi.

korkuyorum heater dan gelen seslerden... acaba evim konusuyor mu
yalnizlik yeni bir dili yaratabilir mi. evimi dinlesem ama hosnut olur mu duvarlar

materyalist yuzeysel ingilizlerden nefret ediyorum

pis yagmur bulutlarin dagilin!.....

"it is such a secret place, the land of tears"


Buse!...............................................................................

1 yorum:

Tetra dedi ki...

çoook güzel.
neno