01 Kasım 2007

sp

Basıma gelen en güzel sey:sainte pulchérie Fransız lisesi.seni çok özledim.o formayı tekrar giymek için neler vermezdim.arkadaslarımı,derslerimi,kantini,üst katları,alex in odasını,soğuk tuvaletimizi,gösteri salonunu,sahneyi,kütüphaneyi çok ama çok özledim.hiç birsey sp nin yerini dolduramaz.fransız lisesi mezunu olmak bir ayrıcalıktır.fransız ekoüne dahil olmak sıradan bir sey değildir.siz onu bıraksanız bile o sizi bırakmaz.her yerde dünyanın her yerinde bir Fransız liseliyle karsılasırsınız.türk kolejlerini ezmek gibi olmasın ama ortaokulda özel bir türk lisesine gitmiş biri olarak Fransız liseli olmak bir gururdur diyorum.hersey için tesekkürler sp.seni unutmak mümkün değil,hatırlayıp ağlamamak,özlememek imkansız.en güzel arkadaslıklarımı orada kurdum.kendimi orada buldum.orası benim evimden de öte.soğuk mermer merdivenler insanı öyle bir kucaklar ki ….öyle güzeldir ki orada tenefüsler…sabahları,kahvaltılar…hayatımın gidişatı nasıl olursa olsun iyi ki ben sainte pulcherie ye girmişim,iyi ki oradan mezun olmuşum.çok tesekkürler.görüşmek üzere aralık ta .

Hiç yorum yok: