12 Kasım 2007

Sedef Can :bir İstanbul sabahı için nelerimi vermezdim der.
Düş sokağı sakinleri mavi denizleri serinleten bilmem neler der.Merve şarap içer.meydan daki gençler öpüşür .sokakta köpekler sahiplerine bakar.çünkü zincirleri yoktur onların.Thibaut :insan sözlerine ,hayvanlar zincirine bağlıdır der.annem ne yaptın kızım der.iş bankası gül der,haluk der,Atatürk der.


Burada köprüler,çökmesi ihtimal köprüler yok.deniz yok,boğaz yok,türk aklı yok.sigara izmaritleri samsun kokmuyor.içenler rakı kokmuyor zira burada rakı yok.pastisse içenler içki içtim sanıyor.tek beyazlık pahalı paltoların üzerinde.rakı beyazı yok.kadınlarda french beyazı pahalı.kuaförler ilan asıyor.ilan okunuyor ,içeri girmek yasak.para çok pahalı.sedef ağlıyor.peçeteler ıslanıyor.İstanbul yağmurdan kırılıyor.İstanbul Nuri bilge ceylan’ın uzak’ın daha da uzak.bas rol oyuncusu o daha da uzak.burada trafik yok.bağıran egzozlar yok,benim maçolarım yok.kürt yok.Çerkez yok.gölgeli saclı çingene kızları buradan birçok deniz uzaklıkta.karanfil yok.hani on kasım karanfilleri…ağlamak hep burada yanı basımızda.tuşlarda.aptal AMERİKAN uzantısı tuşlar da .pese de pisi de bilgisayar da…hıçkırıklar da burada.düş sokağı sakinleri,ebru gündeş,yılmaz Erdoğan,Bülent ortaçgil,şahika,ifot hepsi bende kopuyoruz.çaktırmayın.neset ertaş sazıyla kapıda.anahtarı asagıya attım.tutamadı.zahide maison quinta ya girdi.euro yükseldi.tl nerde Allah bilir.zahide’m bu hafta oluyor gelin…ezel yok evvel yok.ıslanan bulaşık kokulu parmaklar,td’ ler var burada.şişen yanaklar,koca göbekler var.sümkürme sedef…

Falıma baktı.beni kıskananlar var.


Zaman-ı Sedef

İçtik içtik.
Döküldük
Sabah oldu
Saçılanları topladık
Efkarlandık
Durup durup
Ağladık
Tren geldi
Gar a gittik
Tren kalktı
Gar dan döndüm
Tren vardı
Sedef saatleri ayarlama enstitüsüne gitti
Chronos benimle kaldı
Ey zamanın yüce tanrısı
Gene yanıma kaldın
Annem gibisin
Gidenlerden kalansın.

Hiç yorum yok: