28 Ekim 2007

eh yetti be!!!

Artık konuşamadığım için arkadaşlarımla yüzyüze beklide bundan böyle devamlı yazmak geliyor içimden . gene aklıma O REZİL politikaya sahip ülkemiz geliyor.inanamayacaksınız ama burada bile türk siyaseti konuşuyorum üstelik Fransızlarla.hani şu Türkiye nin yerini haritada bilmeyen Avrupalı ölüler,balzac ın torunları…ırkları sevmiyorum kardeşim ben,milletleri de.kişileri seviyorum .alex i seviyorum,raphael i seviyorum ama Fransızları sevmiyorum.tıpki sanem i sevdiğim buseyi sevdiğim ama Türkleri de sevmediğim gibi.garip bir his var içimde.çıkması çok güç içimden.öyle renklere takılı kalmayan bir duygu.belki de zararlı duygu,kışkırtıcı ,hatta kırıcı,Milliyetçilik.e sen diyeceksin şimdi nasıl oluyor bu böyle? Ben de bilmiorum ama hissediyorum,engel olamıyorum.yakaladığıma Türkiye yi anlatıyor yalanlıyorum le monde u figaro yu.anlamıyorlar.medeni hukuk hocam amfide e300 kişiye Türkiye petrol için kuzey ırak a giriyor diyor.susuyorum.kızarıyorum hatta morarıyorum ama onlar görmüyor çünkü yüzümde makyaj var.ama gözlerimi boyasam nafile.gözbebeklerim boyanmıyor,kapanmıyor makyajla.bakıyorum,bagırıyorum sus diye ama duyan yok.ne petrolü lan diyorum aslında manyak! Ne petrolü? Biz sizin gibi kolonici miyiz? Milletin toprağını taciz edelim yerleşelim sömürelim.zaten zamanında sömürmüş olsak böyle mi olurduk.nereyi aldıysak bir hoşgörüdür bitmedi.herkese eyvallah çektik.yunana elimizle patrikhane veririz biz .aman sen konuş kendi dilini deriz.vergi almayız.ne bileyim kazık mı soktuk nedir,yetti be.ne istiyosunuz.ulan alın da ne varsa üç kuruş toprağımızı ne bok yiyecekseniz yeyin.noluyorsa.nereye götüreceksiniz bu kadar torağı insanı,hayatı? Ne geçti elinize kendi şarabıunızı bile içemiyorsunuz.ulan sizin ülkenizde kredi kartına taksit bile yok be? Siz hayatınızda boğaz mı gördüz?götü boklu bir nehir geçiyor ortasından hersehrin dersin billur gibi su! Rakı mı içtiniz siz nevizade de ne gördünüz şu hayatta? Bir bedava ya otobüse binmeyi bilirsiniz emekli olunca bir de abuk sabuk arap belgeseli yapmayı.nereye Kdar uğraşacaksınız bizimle? Tükenmez kalem bile bilmem kaç yüro ? biz yılbaşında sepetlere doldurup millete dağıtıyoruz be o sizin alamadığınız büro araçlarını.o çok para verdiğiniz kazakları bizde türkiyenin her semtinde üretiyoruz üstelikte giyiyoruz sizin gibi vitrinden bakmıyoruz.hem nedir bu makyajsız gezmeler? Çok mu güzelsiniz? Üretip duruyorsunuz makyaj malzemelerini kim alıyor he kim? Bizim flormarımız golden rose umuz var belki ama türk kadını rujunu da sürer kalemini de çeker.şimdi konu dağılmasın tabi

Benim diyeceğim o ki naçizane 19 yaşıma kadar gezdip şu lanet avrupanın şehirlerini bugün burada konuşacak kadar gayette fikrim var.kardeşim aynen fuck the european union yani.bir bok yok.lanet cafelerinden magazalarından bi de bitip tükenmek bilmeyen taş binalarından baksa bir sey yok.bunlar ne kadın ne erkek.makina bunlar.ne çocuk yaparlar ,ne adam gibi temizlenirler,ne bir aile ortamı ne bir bir şey.boyuna la Türki boyuna les kurdes,yok chypre,yok Abdullah gül…sanane benim memleketimden.alamadın lozanda götünde patlandı.anca köylü vatandasların tatil köylerimize gelir iki çeşit meyve sebze görür. Sen nerden bilirsin maydonoz kokusunu? Alabilirmisin naneyi kekiki bu fiyata? Böyle Pazar gördün mü ömründe? Dünya da Türkiye den daha güzel bir yer yok.hersey bedava Orhan velinin dediği gibi.kaş aldırmak bedava,ağda yaptırmak bedava.ver 5 milyonu ağlasından git fön çektir.7 milyona manikür.ver 5 milyonu bir Arjantin bira al çık terasına taksimde bir kafenin medeniyet gör!! Aç iyice kulaklarını müzik duy adam gibi.sen hiç falan bakan kadın gördün mü? Sacları gölgeli çingene kızı? Hiç 2 milyona bir demet karanfil aldın mı kırmızısından? Biraz yürü cihangir e git.meşurları görmek bedava.kadileri okşamak bedava.çık taksime istediğin kızla bakış,istediğin erkeğe gülümse bedeva.sizin gibi domuz muyuz biz.akdenizliyiz ve de sempatikiz.tabi ki mükemmel değiliz ama biz üstünüz be kardesim.biz siin gibi heykellere dua etmeyiz.çam agacı süslemek için de ibadet etmeyiz.ırkçı de ne dersen de türk ün de türk den baksa dostu yoktur.(genel kavram, mahiyetinde alınmasın kimse,diplomatik acıdan yani) bu konuşma böyle sürer gider.benim diyeceğim okuyun tabi.yurtdışına da gidin ama dönün.siz Türksünüz.ezan sesi duyulmadan otobüste sıkışmadan yaşanmaz bu dünya da

Hiç yorum yok: