27 Ekim 2007

Hoscakal İstanbul....

kisacik zamana neler sigdirmadim ki...

aileye kavusmak,bienal antrepo,artistanbul,kitap fuarı,sp ziyareti,kadikoy,suadiye de kahvalti,selva,melis,markiz,pera müzesi nde sergi daveti, teyze anneanne ziyareti, beykoz sumerbank fabrikasi,kanyon,ikea,meydan,capitol,esma,elif,cihangir,ara kafe,cukurcuma,hatirla sevgili,zencefil,vapur sefasi,cuma aksami istiklal kalabaligini yasaman o sirada madame tampigny e rastlamak,simit yemek,bol bol cay icmek,pilav ustu kuru yemek,annemin koftesi,sezen aksu dinlemek...ve daha nice seyler...

simdi geri donuyorum... o korkunc toz icindeki eve geri donuyorum... hani red kit izlerken gorurduk boyle col de ucusurdu yumak yumak tozlar iste iste onlar bizim salonda var boyle yumak toz kardesler bir o koseden bu koseye gidiyorlar...

internet yok, bir suru odevler geliyor, deneysel sanat ile yaraticligin sinirlarini zorlicaz yine...

bilmiyorum ne hissettigimi uzgunum ama oradaki duzenimi de ariyorum yarim kalan sorumluluk ile okul bir cok esya orada iki yarim bir orada bir burada...

arkadslari geride birak sonra zaman icinde update olmaya calis...

memleket meseleri uzmuyor degil gaza gelen abuk sabuk seyleri dusunmeden bilincsizce hareket eden bir milletimiz var malesef...nerede bu entelllektueller nerede.... herkes aldi silaha gidiyor gidin bakalim ...

keske goz acip kapayina dek gecse bu yillar da...

sabret busecik sabret zaman cabuk geciyor...



p.s : benim istanbul da oldugumdan haberi olmayanlar yada olup da benimle gorusmek isteyip gorusemeyen arkadaslardan ozur dileyip onlardan anlayis bekliyorum cunku kisa zamanda herkese vakit ayiramadim dogal olarak sonucta benim bir ailem var ve tatile ihtiyacim var... 2 ayda bir tatilim olacak gibi sanirim henuz yil programini bilmiyorum... bir daha ki sefere gorusmek dilegiyle...

Hiç yorum yok: