05 Mayıs 2008

yine...

gözü yaşlı ben yine karşınızda...

burada havalar gittiikce guzellesiyor sonunda yaz sicaklarini ingiltere nin korku dolu gri bulutlarina karşı seyre dalacagiz :))

sabah alisveris yaptim maksat bir iki parca bir seyler alip rahatlamak yeni gelen mevsimin verdigi anlik sevinc ile gecici bir sekilde mutlu olmak.

cumartesi gunu buradaki tek turk arkadasim zeynep'in dogum gunun kutlamasindaydim, aslinda erken bir kutlamaydi bu malesef kucuk bir ameliyet olayindan dolayi erkene almisti bu kutlamayi :) pek sevimli kucuk bahcesinde toplandik yerlerde oturduk mercimek kofteleri börekler neler neler yedik :) bir an dusundum etrafimndakiler kimler ben neredeyim... hayat nasil bir sey, bize neler yasatiyor, aklimin ucundan bile gecmeyen seyler bambaska insanlar bambaska hayatlar, bakislar, gülen yüzler... hepsi cok iyi insanlar, buradakilerce barbekü kanımca halis muhlis mangal daki et kokusu ile hafif ciseleyen yagmur ile güzel bir cumartesi oglenden sonrasiydi.

aksam cagdas dans gosterisine gittim o da ayri guzeldi bi baktim ne akdar yasli var etrafta, turkiye de ise hayatta izlemez o yastaki insanlar boyle modern isleri... aklima mart ayinda londra da duzenlenen flamenko festivali geldi yaklasik 1.5 saatte bitti program rafaela carrasco guzelmiydi oo superdi :) cagdas flamenko adina harika bir eserdi fakat o seyirci beni oldurdu nasil bir durgunluk nasil bir hissizliktir boyle, bu adamlar öküz baska bir deyisi yok dedim bir bis icin alkis mi dersin bir ki islik mi yok perde kapandi bir kere selamladilar ve dagildi herkes soke oldum ya bu flamenko nerede fiesta nerede o cosku nerede o duygular hani duende yi yakalamaya calismicak miydik? bu insanlar ne anlar dedim kendime, bir cingenenin ruhundan bir akdenizlinin sicakligindan gelen disavurumdan ne anlar bunlar!

sessiz ev... hoparlörden geliyor sevval sam'in sesi...

yalniz sanat yabanci soguk sicak ama sakin daginik bikkinlik ama biraz istek onemsizce yapilan gelecek düsünmekten yorulmak anlam verememek yaptiklarima yorulmak hersey fizik adina amac var ile yok arasinda bilmem ki mutlu ya da mutsuz korku dolu yok yok biraz cikolata biraz cay ne olur bilmem ki kos kos nereye kadar yaktin mi o kalorileri nolucak senin bu halin kimse anlamiyor ki kimin icin ....

bazen aramiyor degilim hani sicak bir gülüş sadık bir omuz hani arada başımı koymak icin...

Buse

Hiç yorum yok: