09 Mart 2008

Dünya kadınlar günü
8 mart dünya kadınlar gününüz kutlu olsun kadınlar,kadın olan küçük genç kızlar,kadın olan çocuklar,kadın olamayan koskoca yaşlı insanlar…kadınlık nedir ne değildir.türkiye neresidir ve Türkiye de ne tür kadınlar ve insanlık- kadınlık arasında kalan canlılar vardır ?
Atatürk kimdir ve kadın hakları kimler içindir? Türk kadını emine beder midir,seda sayan mıdır,Semra özal mıdır,Tansu çiller midir,duygu Asena mıdır,Zübeyde hanım mı dır ,latife hanım mıdır yok hayrünnisa gül müdür ?

Türk kadınını kadın yapan nedir? Neler yapmıştır bugüne kadar? İyi şeyler yapanlar türk olabilirler mi?
Sabiha gökçen türk kadınını yansıtır mı mesela? Türk kadınının kaçta kaçı Sabiha gökçen i tanır? Türk kadını doğurgandır.en iyi bildiği şey çocuk doğurmaktır.durmadan doğurur belki hayvanları utandıracak kadar çiftleşir türk toplumu.özgürlük ,düşünce özgürlüğü var mıdır bilmem ama …ben bana göre burada biraz da olsa özgürüm.utanmıyorum sözlerimden.bunları yapan türk kadını kendinden utansın.okumayı bırakıp evlenen türk kadını utansın,maddi durumu iyi olduğu için karsı cinsle evlenen kadın utansın.imkanı varken kitap okumayan kadın,hele ki İstanbullu kadın utansın kendinden.kapananlar,zavallıcık insan müsfetteleri utansınlar kadınlıklarından.saç tellerini örterek vajinalarını yok edemez doğurganlıklarından erkekleri habersiz bırakamazlar.en nihayetinde her kadın kadındır cinsiyet olarak kapansada saklasa da dayak yese de yemesede …herkes özgürdür ya Türkiye de seda sayan ıkadın modeli olarak seçmek bir özgürlüktür.esra Ceyhan a telefon açıp kızın büyüdü mü demek bir özgürlüktür.şehit annesi olmak da bir özgürlüktür o halde.

Hiçbir türk e acımıyorum.hiç bir türk kadınına acımıyorum .onlar özgürler.özgür seçimlerini hep yaptılar ve yapıyorlar.ama yapamayacaklar.çünkü o eski Türkiye olmayacak.

Keşke aklıma gelen bir örnek kadın olsaydı.ama onlar da türk sayılmaz ki …türk kökenli insan,dünya vatandaşıdır onlar.ne bileyim idil birettir,afife jaledir,nazım ın piyalesi dir belki de…beyinleri olan doğurgan erkeklerdir onlar.
Etrafımda bir sürü oy kullanmayan türk kadını vardı İstanbul da .eski İstanbul da benim istanbulum da …eski İstanbul da annemle küçükken akm ye oyun izlemeye giderdik.mecidiyeköy de smitçiler olurdu .babam ve annem le istiklal caddesinde 29 ekim kutlardık biz.nevizadede yılbaşı gecesi yemek yerdik ve gümüşçülerden yüzük alırdı babam bize.ben küçüktüm bir bayram günüydü.bizim boynumuzda ay ve yıldız kolye ucu vardı hani şu türk bayrağında olan ay ve yıldız.ay ve yıldız nerededir şimdi? İlkokulda türk bayrağının kıpkırmızı kana bulanmış suyun üzerine yansıyan ay ve yıldızdan olduğunu söylemişlerdi.ben gözümü dünya ya açtım açalı hep bir Atatürk vardı.herkesin babası çocukken belki de dedenden çok sevdiğin adam.dede korkut gibi bir şey.yok.dede korkut az da olsa okutulur kitaplarda çünkü o Müslümanlıktan bahseder 12 hikayesinde…soy soylamış,boy boylamış der…Atatürk konulmaz kitaplara bu yepyeni istanbulda zavallı bir ihtiyardır Atatürk.unutulmuş sarışın mavi gözlü zavallı bir ihtiyar.
Bütün kadınları kapatabilirsiniz.istanbul boğazının saçlarını örtemezsiniz .
O nehrin öteki yanına kaçmayı başarmış bir fahişedir belki de.ahlaksız bir türktür İstanbul boğazı.vız gelir hersey ona hak hukuk şeriat din .o çırılçıplak koşarak gider.kimse kapatamaz onu.ama o ahlaksızın tekidir değil mi? Gavura kaçan bir fahişedir o.belki de türk kadınlarına örnek olacak tek kadın İstanbul boğazıdır.inatçıdır,dik kafalıdır,hırçındır ve kafasına koyduğunu yapar o bütün türk kadınlarından farklıdır ne yapsanız alt edemezsiniz onu.yerin taa dibine odun ateşi yaksanız İstanbul boğazı gene de buharlaşmaz mutlaka birkaç damla deniz suyu akdenize ulaşır özgürlüğüne kavuşur Akdeniz de.
dünya da Avrupa insan hakları mahkemesine en çok dava edilen ülke Türkiye dir.
Anayasası en çok değiştirilen ülkede.kanun önünde laik ve Müslüman olmayı başaran garip bir ülke .anayasasının üstünde başörtüsü bulunan tek demokrasi…birleşmiş milletler e üye olan ama uluslarası hukuk kurallarını çiğneyen tek ülkedir.bu yazıya harcadığım zamana yazık.özgürlüğü şehit kanıyla elde edip göz göre göre şeriatın pençesine düşeceğime başı örtülü bir ucube olacaığıma küba da özgür aç ve çıplak yürümek isterdim.küba da ergen olan bir çok kız çocuğu fahişelik yaparak para kazanıyor.ama hiçbiri başı örtülü antilaik türk kadınından daha az namuslu değil.göz göre göre kapanan kadın raskolnikof un sonyasından daha namuslu değildir elbette.namus bilinçtedir.saç tellerinde,insan derisi üzerinde değildir.
Bunların hepsi bir yana bu birtakım dindarlarla ben aynı Allah a inanıyor olamam.benim kuran ım onlardan çok ama çok uzaktadır.benim allahımsa mutlaka bir yerlerde beni ve aydınları görecektir onlara bakmaz bile…onların tanrısı olsa olsa lucifer dir lucifer in ta kendisidir.
Utanıyorum ulusumdan.her uluslar arası ilişkiler ve anayasa hukuku dersinde kötü örnek verilen haksız hukuksuz ülkenin vatandaşı olmaktan utanıyorum.avrupa birliğinin kapısında bekleyen ama her engeli aşsa bile güneyde üzüm toplayan bir Fransız köylüsünün oy pusulasına takılıp ortadoğunun ta göbeğinde laiklikten bahseden,ılımlı İslam ülkesinin zavallı aydın evladı olmaktan utanıyorum.türk üm diyebilmek güzeldi belki bir zamanlar Atatürk.mutludur birzamanlar kendini türk hisseden insan .ama ben bunu diyemiyorum.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merve sanirim sen yazdin bunu saat 03 civarlari belli gelmisler doku vermissin. pek begendim yazini bilmiyorum o kadar doluki beynim o kadar karisik ki toparlayip dokemedim senin gibi cunku bende takidlilar boguyorlar icimi binbir soru isaretleri ile nolucak gelecegimiz diye dusundurken cocuk dogurmicam ben diye kendime soylerken buluyorum. utaniyorum nerelerden nereye geldigimizi ve nereye dogru yaklastigimizi dusunurken utaniyorum.
biz hic bir seyin kiymetini bilmeyen balik hafizali saf milletiniz allah akil degil kuran vermis onlara.

bir gun ulkemi terk etmek zorunda kalmamayi umit ediyorum o kadar....