21 Eylül 2007

yazı mazı,bişeyler

Fikret kızılok ve Bülent ortaçgil e teşekkürler.onlar olmasaydı ne yapardım hiç bilmiyorum.her anımı doldurabilecek şarkıları iyi ki var.burada hiç sevmediğim bir sözcük aklıma geliyor.nedense özlem sözcüğünü hiç sevmemişimdir.özlem ismi hep kötü seyler hatırlatır.özlem isimli insanları sevmem açıkçası.bugün neleri yapmak istediğimi söylemek,bunları yazarken de hayal etmek istiyorum.şimdi mesela evde olmak isterdim.çalışma odasına girmk,pencereden dışarıya bakmak,güvenlik klubesini görmek,kolumu kaktüslere çarpmak,onlara bakmak isterdim.yada ev terliklerimle kapıyı kilitleyip feryal teyzeye türk kahvesi içmeye gitmek isterdim.ya da saatin biraz geçmesini ve babamın kapıyı çalması,ya da otomattan seslenip aşağıya beni çağırmasını ve elindeki poşetleri taşımamı istemesini isterdim.örneğin gece saat üç gibi melikeyle salondaki koltukta oturmak,krem rengi koltuklarımız kirlenmesin diye örttüğümüz çarşafları düzeltmek ve internetten pizza siparişi vermek isterdim.hani şu promosyonlu pizza çeşitlerinden.

Neyse ben bu yazıyı yazarken skype dan annem aradı ve bana hürriyet gazetesindeki haberleri okudu.bekir coşkun un köpeği hayatını kaybetmiş çok üzüldüm.bekir çoşkun bugün bir yazı yazmış.gizli oluşundan bahsetmiş devletimizin.cumhurbaskanı adayımız gizli,first lady miz bi yere çıkmaz.anayasa taslağı gizli.her bir bok gizli anasını satayım.ya şaka maka zaman geçti ve Türkiye elden gidiyor.daha önce de söylediğim gibi ATATÜRK bu yıl hayatını kaybetti.bu yıl anladım ki ATATÜRK ölmüş.gecen gün üniversitede hukuk analizi dersinde bir fotokopi dağıttı bize hoca.sayfanın arkasında da düşünceleri alınmış olan ünlü büyüklerin adın vardı.kağıdın arkasında Kemal ATATÜRK Mustapha yı görünce çok gururlandım yanımdaki zenci cote d’ivoire lı kıza dedim ki ATATÜRK TÜRKİYE cumhuriyetinin kurucusudur.çok hoşuma gitmişti.şimdi düşünüyorumda ne kadar zavallı bir durumdayız.ben bir İstanbul vatandaşıyım hayatımı İstanbul da geçirdim.neler gördüm,neler işittim.yaşıma göre iyi gezdm.yurtdışıını da içini de az çok gördüm.neden bvöyle olduk,halk ne şstiyor bilmiyorum.nedir bu kapitalistlik,bu liberal anlayış anlamıyorum.nerde kaldı vatan yahut silistre,memleketimden insan manzaraları? Nerede yazarlar? Ne yapıyorlar? Bırakın artık şu AMELE DİZİLERİ İZLEMEYİ YA.BOK MU VAR? Ne katıyor size o aptal hayatlar? Özcan deniz okula mı gitmiş,Emrah ne bilir? Ne izleyip duruyorsunuz öğretim görmemiş insanları? Tek güzel şey oyuncuların para kazanması ,bak bu iyi gerçekten ama lütfen sadece oyuncular para kazansın.türkücüler ve çıplak mankenler değil.lütfen eğitim almaya çalışsın insanlar,lütfn ya…. Kime sorsam İngilizce biliyorum diyor.nerden biliyorsun? Kaç kelimelik haznen var? Deneme yazabilir msin? İngizlizce? Sertifikan var mı? Güya üniversitede İngilizce eğitim alıyorlar,afedersiniz kıçımın İngilizcesi.yani yaşlı genç demeyip okusun insanlar,geliştirsinler kendilerini.yavuz turgul filmleri izlesinler,biraz camus okusunlar,balzac ı tanısınlar,ezbere Fransız ihtilalinin tarihini bilsinler.boşverin abuk sabuk yok kafamı örteyim yok oram gözüktü,yok bu bana baktı…evlenip durmayın.kim mutlu olmuş evlenip.kızlara söylüyorum hayatlarınızı oğlan çocuklarına adamayın ya da maço Türklere…adam gibi okuyun.biraz az counter oynayın.sims i kapatın.madem İngilizceniz var alt yazısız izleyin cnbc deki dizileri .onlar yratıcı diziler.nuribilge ceylan ın fotoğralarına baktınız mı? Ne kadar harikalar…okunması zor olsada ben denedim demek için Orhan pamuk okuyun biraz.alkım kitapevine gidin hayvan kadar mönü yiyeceğinize birer kitap alın.sokak köpeklerini aşağılamayın.ezik gibi köpeklerden korkmayın.derslerde gördüklerinizi hayata geçirin.bok gibi sigara içmeyin.siz ilerde hastalandığınızda gercekten hasta olan insanların sedyelerini meşgul etmeyin.içki içmenin de bokunu çıkarmayın.çok pahalı yerlere gitmeyin.pidecilerde harika…jöle kullanıp durmayın.çok feminensiniz.kızlardan daha güzel olmanıza gerek yok.taksiye çok binmeyin.otobüs kullananın.biliyorum kokuyor ama en azından siz deodorant kullanın.dinle kafayı bozmayın.bütün gün ac durup iftarda sapıtmayın.duaları anlamadan Arapça söylmeyin.arada da olsa dua edin.halinize şükredin aileniz olduğu için.bekaretinizi boşa kaybetmeyin.nassılsa ölmeden biriyle birlikte olursunuz bokunun çıkarmayın.ne var çok mu lazım ….insanlarla konuşun meraba diyin. Begendiğiniz insanlara bunu yansıtın.ne bilim ya .kötü seylr olmasın Türkiye de diyeceğim ama fettullah gülen iftar veriyormuş amerikada daha noolsun? Tayip de gidiyormuş.afiyet olsun onlara.iyi yesinler türkiyeyi sahurdada yesinler.istanbul a da vize getirsinler.it sürüsü gibi saldırmasınlar oraya.görmek istemiyorum işsiz güçsüzleri boş boş gezenleri.herseyin kıymetini bilin.paranızı güzel harcayın bok püsüre para yatırmayın.off nolcak bu ülkenin hali ya? Alex in bana dediği gibi mezun olduğumda basörtüsü takan bir avukat olmak istemiyorum.gerekirse soyunurum türkiyede protesto ederim.ya da Avrupa insan hakları mahkemesine giderim .bu benim hakkım .hayrünisa gitmiş ben gitmişim çok mu?hadi iyi günler size.hayırlı ramazanlar!pide yiyin :)
MERVE ARCASOY

Hiç yorum yok: