23 Eylül 2007

TANRI'YA MEKTUPLAR

Bay Tanrı;
Öncelikle size neden tanrı diye hitap ettiğimi açıklamalıyım.çeşitli isimlerinizden tanrıyı seçtim çünkü yazacaklarım doğuya özgü yazılar olmayacak .bu sebeple size Allah diye hitap etmek istemedim.zaten günlük hayatta isimlerinizi bol bol kullanıyor ve size çokca sesleniyorum.lütfen bu hitabımı artislik olarak değerlendirmeyiniz zira artist olmak isteseydim hukuku seçmezdim.haberdarsınızdır ki hukuk okumaktayım ve dünya adlı gezegeninizdeki Fransa adlı Avrupa ülkesinde bulunmaktayım.studio bir dairede ikamet ediyor ve doyasıya yalnızlık çekiyorum.yalnızlık çekiyorum ama bunu bir sebebi olmalı diye düşünüyorum ve yüzümü tarihe çeviriyorum.çok sevgili kulunuz isa da yalnızlık çekmişti epeyce.inananları olmadığı zamanlarda vardı.daha sonra diğer kullarınızın hikayelerine bakıyorum ve birçoğunun yalnızlıkla birlikte sayısız problemler yaşadığını görüyorum.ve de hikayelerin sonlarını takip ediyorum.bazıları çektikleri acıları kapatacak hadiseler yasamadan farklı bir aleme göçüyor.acaba diyorum benim bu yalnızlığım uzun süreli olur mu.elimde olmadan okuduğum kitaplara kayıyor aklım.o çok sevdiğim kahramanları düşünüyorum.hani şu size inanmayanları ve beni de kendilerine benzetenleri.raskolnikof u hatırlarsınız.dostoyevski kulunuzun ünlü eseri.o da hukuk okuyordu yanlış hatırlamıyorsam.basına gelen talihsizliklerden eğitimi yarıda kalmıştı.bilemeyiz,hep sölediğimiz gibi tanrı bilir ,yani siz.çok dürüstçe soruyorum,bu sene kalacak mıyım acaba? Kendimi bu büyük evde ders çalışırken hayal edebiliyorum.e gecmişimi de göz önünde bulundurursak gecerim gibi.ne dersiniz?peki ya çok acı çekecek miyim? Doğru ya her seyin bir biçimi var ,ölmek var ölmek var.hakkım olmadan ailemin parasıyla geçiniyorum burada sizin de takip ettiğiniz gibi.kusura bakmayın ama onları çokca zaman madi konularda yormaya niyetim yok. Bakın anlaşalım ,sizi biraz insaflı olmaya davet ediyorum.anlasalım bu iş bitsin.bakın varlığınız farkındayım,üstelik emirlerinizden olan okumak eylemini de doğduğum günden beri bilfiil yerine getirmekteyim.e önceden de tanışıyoruz bu ilk konuşmamız değil.bana bir kolaylık yaparsınız artık.bakın burada size inanmayanlar d a var,onları da göz önünde bulunduralım lütfen.onlarla konuşabilirim ya da gecmiş dönemin dinlerine inananlarla da konuşuabilirim.vallahi,bakın gene size sesleniyorum,siz bilirsiniz,ben öyle pek hafife alınacak cinsten bir kul sayılmam.çalışkanımdır.aptal değilimdir ama çok akıllı da değilimdir.artık iş takdirinize kaldı.ben söyledim söyleyeceğimi.iyi zamanlar.çokça zamanınız var düşünmek için zaten zaman da sizin .
MERVE ARCASOY

1 yorum:

Cbox Studios dedi ki...

Tanrıyamı sesleniyon blog okuyucularınamı :)