19 Mayıs 2007

Sainte-Pulchérie' den gitmeden yapılması gereken 9 şey:

1-Bahçedeki meşe ağacının dallarına tırmanmak
2-Okulun ön bahçesine tebeşirle fransızca ilan-ı aşk etmek
3-Çatıya çıkıp saati tamir etmek
4-Asansöre binmek
5-Yangın ziline basıp kaçmak(nereye kadar kaçılırsa artık...)
6-Hazırlık sınıflarına gidip neler çekeceklerini anlatmak(Bol hayalgücüyle: ''lise3te dalağınızı çıkarıyor, kağıda çizmenizi istiyorlar. lise 4te de... '')
7-Okul eteğinin üzerine kırmızı t-shirt giymek
8-Diplomayı aldktan sonra çığlık atıp fransızca kötü sözler söylemek :)
9-Bütün bunları yaptıktan sonra disiplin kuruluna gidip nasıl bir yer olduğuna bakmak

SELVA KARCI

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yazdiklarin cok sevimli selvacik :)aklima modernlesmemis sainte pulcherie geldi alaturka tuvaletli kocaman buyuk salonlu pembemsi chapeli,madame solin in beyaz duvarli genis odasi, arka bahcedeki buyuk kurumus agac ve duvara yapisik cesmemiz, kalorifer daireesi olup eski kirilmis kilise pianosunun oldugu arada inip burasi eskiden morgmus diye birbirmizi korkuttugumuz tozlu nem kokulu bodrumu ve daha bir cok seyi hatirlatti koca bir 5 yil gecti.. son zamanlar bu son cumleyi cok tekrarlar oldum bunamadim sadece gerceklerle yuzlesmek ne kadar kacinilmaz oldugunu anlamaya calisiyorum

Buse

Adsız dedi ki...

evet busecik evet, geçti geçti. sevinsem mi üzülsem mi bilemediğim birkaç hafta.. ben de bunu tekrarlıyorum sürekli... sevinsem mi üzülse mi...
selva