07 Mayıs 2007

GEÇ Mİ?

Geç mi kaldım acaba? Söylemeli miydim önceden? Peki ya çok ayıp olursa? Ya rezil olursam? Bu işte bir gariplik var ben böle şey görmedim.Çok garip.Bu işte bir iş var. Hımm,ya şimdi onlar mutlularsa ve ben de parantez dışında kaldıysam ? Ne mi yaparım? Biraz beklerim,sabredirim çünkü her seyin bir ömrü vardır ve onların bu ortak parantezlerinin de bir sonu vardır. Sonra o x mi y mi neyse onu alır çıkarırım ordan ve güzelce parantez içine alırım kendimi. Çok basit.Üzülmüş gibi miyim ? Hıh hiç de değil hala vaktim var ve ben bu vakti iyi değerlendiricem ve sonrasını da buraya yazacağım.Bakın bunu da buraya yazıyorum her şeyin bir ömrü vardır.Bir ay mı iki mi hadi en fazla 3 ay …Sonra ben tak parantezin içindeyim .Bunu da yazarım ,bekleyeceğiz biraz.
MERVE ARCASOY

Hiç yorum yok: