21 Mayıs 2009

DEĞİŞİM

Merhaba sevgili lapsus okuyucuları ve yazarları,

Çok uzun zaman geçtiğini biliyorum.Hayatınızda birçok şey değişti.Buraya uzun zamandır kimse yazıyor,kimse ilgilenmiyor.Birşeyler yazılsa bunun kimseye zararı olmaz gibime geliyor.İplik makarası gibi aramızdaki ilişkilerin çözüleceğini hepimiz en başından beri biliyorduk ama basit olan bunu bilip,gerçekleştirmek.Eğer istersek bunu tersine çevirebiliriz.Hepimizin birbirimizden zevk almadığı anlar olmuş olabilir.Anlaşamadığımız noktalar,tartıştığımız konular muhakkak var ama bu bir engel teşkil etmemeli.Hepimiz birer yetişkiniz artık,kendi düşüncelerimiz,dünyalarımız var.Ben diliyorum ki bu koskocaman dünyanızdan bir parçanızı ayırın ve bu sayfada yayınlayın.Bunun hoşunuza gideceğini biliyorum, bu bir ilk olmayacak.Umarım beni anlarsınız.İlk adımı ben atacağım.Kendinize iyi bakın.Görüşmek üzere.

MERVE ARCASOY

Hiç yorum yok: