22 Mart 2008

Geçmiş gelecektir...

"deniz gezmiş, yusuf arslan ve hüseyin inan'ın arkadaşları taylan özgür'ün yanına gömülme vasiyetleri gerçekleştirilmedi"

bu cumleyi okuduktan sonra gozyaslarim daha da hizla akar oldu.

nasildik nereye gittik nereye gidiyoruz hangi yol peki neden nasil yani?...

kitaplar bize yalan soyledi! kotu kolajli kapaklari olan acik kitabin ortasinda mesale olan aydinlik getiriyoruz mesaji ile goz boyayan meb kitaplari hep yalan soyledi hep. hocalarimizin kimisi kirdi o duvarlar, ya digerleri ya yurdun diger koseleirndekiler...ilk sayfadaki ataturk resmi genclige hitabe istiklal marsi hepsi süs.

su an oyle bir duygu icindeyim ki nefret ediyorum ulkemden nefret!!! ama cok özluyorum... annem telefonda anlatiyor ilhan selcuk tutuklandii soyle boyle buse emre kongari dinleedim simdi rejim tehlike de diyor adam gercegi konusuyor... dedi

sonra o korkunc kutudan ben kesilmis bicilmis sansurlenmis olsa da birazcik o anlari yasiyoru ogreniyorum bir tv dizisinden ogreniyorum ulkemde neler olup bittigini bu cok uzun bir zaman once degil 34 yil oncesi neredeyse...
bugun ne bak ayni seyler aydınlarin hapislere atildigini dizilerde izliyoruz hikaye gibi olmus bitmis ya simdi cok sey degismis sanki.

merak etmeyin kiziyorum kendime aman buse cok mu zor bir ki kitap al okusana oturup dizilerde izleyip ogrenecegine, beni uzup aglattiği kadar mutlu ediyor, artik dizi karakterleri bana en tanidik insanlar geliyor bu yabanci busbustun yabanci yerde.

bugun bu konular hakkinda dusunup agladiktan sonra yarin fitness a gidip sonra starbucks da americano mu icip arkadaslarla pub da abba sarkilari soyleme gunune katilicam aksam gec gelmem neden olsa deneysel resim odevlerim var.

ne yapsam ki ... dunyayi ben mi kurtaricam? biz mi?

ama aci veriyor.
biraz da utanç

ey ulkem!
hatirla sevgili ulkem

Buse

Hiç yorum yok: