04 Ekim 2007

sonunda...buse... brighton

herkese merhaba...

o kadar ozlemisim ki turkce yazmayi etrafimdaki insanlardan turkce yi duymayi sinfta birden hocanin turkce konusmaya baslamasini hayal eder bile oldum.

herkesten ozellikle lapsus sp tetra grubundaki arkadslardan ozur diliyorum sanki lapsus ruhuna ihanet etmisim gibi geliyor :(( hic blog yazmadim cunku yazamadim...

internet baglantim yok kaldigim evde oyle bir bosluk ki hayatimda...

internet cafelerde 20 dk kalip emaillerima facebook a anca bakabiliyorum malesef...

suan kutuphane deyim ve kisa zaman icin de eve gidip yemegimi pisirip hatta ondan once kosedeki art shop a -hic ugramadigim - gidip islerimi koyabilecegim plastic sleev lerden almam gerek aksama da bogutlen dokumasi icin ornekelr hazirlicam evet yanlis duymadiniz dokuam calismasi yapiyoruz bu haftanin projesi textile basligi altinda... onumuzde ki hafta da grafik ki dokuam rome nakis isleri buse ye gore olmasigi bir kez daha kanitlnamis oldu suan basim agriyor bu korkunc el isi yuzunden..

brighton nasil mi havasi belli olmaya kimi zaman yagmurlu kimi zaman serin bazen gunesli dunya fellegini sasirmis valla ekim deyiz ne gunesi ya inglitere deyiz nerede yagmsu bulutlari

tasarim projelerinden fenalik geldi o kadar cok zoluyorum ki istanbulda ki duzenimi rahat yasam standartlarini... bu aksam ne yicem diye dusunmekten bu odevleri ne zmana yapicam diye dusunmekten usandim valla... bualsik yikamaktan corap yikamaktan fenalik geldi cok ama cok yorgunum ama yapacak daha cok sey var...

20 ekim de ara tatilim var geliyorum 10 gunlugune o kadar mutluyum ki iple cekiyorum :) annemin yemeklerini ozledim enred einsanlar hani cuma gecesi taksim kalabaligi var ya meydan dan istiklal caddesine dogru bakarken bir insan seli gorusun iste iste ben onu ozledim insanlar usutme ustume gelsin istiyorum bruada millet yasamsini bilmiyor ya 6 da evine kapaniyor bu mu hayat!

of of of cok yorgunum ama mutluy muyum bilmyiorum galiba mutluyum evet marti sesleriyle uyaniyorsun cafe nero dan kahvemi ice ice okula gidiyorum haftasonu yaklastikca bir nese belliri veriyor yuzunde insanin...

benim gitmem gerek yoksa otobus u uzun sure bekliyorum bu da beni deli ediyor

sainte pulcherini sicakligini ozledim sabahlari arkadslarla toplanip sohbet etmeyi

galiba suan agliyorum ama sessiz olmam gerek kutuphanedeyim cunku...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sana tek bişey söyliyim busecik, tam 1 hafta evvel sp ye gittim. bomboş merdivenlerinde oturup hüngür hüngür ağladım.