18 Temmuz 2007

Geçenlerde sarhoş oldum, komedinin daniskasıydı.
Öss sonrası tercih stresiymiş, sadece aileyle 3 hafta geçirmekmiş derken sıkıntıdan patlayan ruhum sirtaki yapmak istedi, karşı koyamadım. Ben de ne yaptım? Kalktım, doğduğum yere, yani Old English Pub’a gittim, Mr.Garson’a Smirnoff Ice Tea evlat, dedim. 4 dakikaya kalmadı hemen silindir bir bardak getirdi(hacmi: pirekarehaş). Hemen diktim tabii ve bir tane daha getir azizim, dedim -yalan tabii ki- yarısına gelmeden içimdeki afakanlar dansa başladı. Bayağı da sağlam dans ediyorlardı gerçekten.
Yarım dakikaya kalmadan afakan bahçesi oluverdim. Karşı koymak mümkün değildi, çünkü hard rock grubu getirmişlerdi yanlarında ve hazır bahçe bulmuşken bırakmak istemediler.
İşin en tuhaf tarafı da şu: Benim saçma sapan konuşmam gerekirken bütün bu Afakan Arkadaş Grubu Partisinin ardından, ben kalkıp yanımdaki zavallı korkmuş arkadaşıma ‘Eğer borsaya gireceksen Pınar Süt’le başla bu aralar şahlandı’ dedim.
------
SELVA KARCI

2 yorum:

Adsız dedi ki...

seni seviyorum!...
pis cadı seniiii!...

Buse :)

Tetra dedi ki...

ben daha çok seviyorum =)