20 Haziran 2007

diploma töreni

Herkese merhaba :)

Erken ayrildim biraz, yorgundum ayaklarim o garip ama guzel olan ayakkabının icinde yeterince eziyet cekmislerdi. Arka bankta sıkılmış olan abimin suratinin ise yeterince ekşimişti...iş dönüşü yorgunluğu da vardı herkes de.

Neredeyse yirmi yasina gelip uzun bir lise yolculugu sonunda balon da ucurmadik demeyiz artik :). Ben hep aglarim artik diye baktigim bir gun de nedense hic duygulanmadigimi fark ettim bilmem belki fazla aliskanlik olmustu hersey aman boyle dedigime bakmayin gurbette cok arayacagimdan eminim bu gunleri. İnsan o hayatin agir sorumluluklari ile karsilasinca daha da iyi anliyor bu gunlerin degerini. aahh sizin gibi genc olmak vardi aaahh simdi ogrenci olmak vardi diyenleri daha iyi anlayacagiz.

eve geldigimde fark ettim mezuniyet pastamdan yemeden gittim heahea :) valla biz bile ogretmenler gununde ozel okulun amblemi olan ne bilim dusunup tasarlardigimiz bir pasta yaptirmistik bu sefer orta boy bir ugur bocegi idi. Tamam guzelde hani ugur getirsin diye mi anlamadim ki... :) ama hani bizden bir seyler olsaydi bir fotograf ya da 2007 yazan bir pasta.

Kristal sus guzel bir hatira bu yil oldukca moda zaten butun sirketlerde ozel gecelerine bu tarz seyler yaptiriyorlar. Ama güzel ingiltere de basucuma koyacagim calisma masamin bir kosesine yada. Ama o kagit olan hani sahte gostermelik diploma ona biraz daha ozenilse olmazmiyidi bari ismimiz yazsaydi o guzel mudurlerimizin edebi yeteneklerinin konusacagi saklanmasi daha ideal bir sey olabilirdi di mi?

Kimimiz az ozenmis kimimiz fazla kimimiz kadin kimimiz cici kiz tadinda idi. Hepimiz guzeldik ne de olsa sainte pulcherie kizlarini guzelligi eksi sozluk literaturune bile girmistir bu gelenegi bozmuyoruz :)

Uzun bir surec zorlu ama guzel ve hizli gecti :(

en guzel anilariyla...

Elvede Sainte Pulchérie....

Buse

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.